Maraton Piatra Craiului - experienta mea

Curand vom afisa si rezultatele oficiale de la editia a opta, ii rugam pe toti cei care asteapta cu nerabdarea clasamentul sa aiba rabdare.
Multumim frumos pentru intelegere si pentru feedbackul primit pana in acest moment din partea voastra.
Bucuria si multumirea celor care au participat in weekend recompenseaza eforturile tuturor celor implicati in organizarea evenimentului, localnici, voluntari, sponsori, parteneri, fotografi!
Va invitam sa cititi povestile celor care au participat sambata la concurs.
O bucurie sa citim, sa re-traim experientele voastre!
Dana Caba din nou la Maraton Piatra Craiului
photo Anda Ignat
"MPC-ul pentru mine in acest am a insemnat o abordare diferita. Stiam ca nu ma antrenasem sa-mi bat timpul de 5:14 ore, asa ca am ales sa fiu un mic antrenor. Am alergat cu prietenul meu Sika care a parcurs primul lui maraton din viata. Desi este un traseu tehnic si greu am avut incredere in coechipierul meu, pentru ca am functionat ca si o echipa. Am incercat sa il impulsionez, sa ii spun cand sa se hidrateze, cand sa forteze si cand sa-si menajeze fortele. Am facut o cursa foarte buna. Ne-am bucurat de fiecare zona revazuta in Crai.. desi in fuga (Cerdacul Stanciului, Marele Grohotis, Padina Lancii…).
    Am terminat cursa cu o satisfactie deosebita, trecand linia de Finish ca doi invingatori "
Mihai Munteanu - Trail Runner Notes
photo Mihai Benea - MPC 2013

"So here I am, early in the morning on the 2nd of November, in the center of Zarnesti, waiting for the start of the 8th edition of this marathon. As I mentioned in an earlier post, the event was delayed for 4 weeks, as at the beginning of October when it should have taken place the mountains got covered in a thick blanket of snow that made such an event impossible......Along the route there are all kinds of roads and trails one can imagine: from asphalted roads in Zarnesti, to dirt roads, single trails, culminating with very steep and rocky terrain. The descent from the main ridge of Piatra Craiului starts with a steep rocky descent. Here, the organizers mount every year several ropes to make the route safer."

Alex Itu - MPC 2013


photo Corina Fodor - MPC 2013
"Ca de obicei a fost FRUMOS ! Concursul meu de suflet … motivul pentru care m-am apucat de alergarea montana, muntele meu preferat, orasul natal, etc....
Apoi a urmat portiunea cea mai fotogenica a traseului, m-am bucurat de ea insa totul se desfasura cu prea mare repeziciune, ....MPC inseamna si sfarsitul unui sezon excelent pentru mine...., Ma bucur nespus de mult ca avem un trofeu MPC in familie, multumita sotiei mele" (povestea integral pe blogul personal)

Bogdan Ionut - mereu pe drum, mereu la MPC
"Am descoperit alergarea montana intr-un Octombrie rece si ud iar relatarea cursei ma face si acum, la 4 ani distanta, sa zambesc. Nu am facut progrese din punct de vedere sportiv insa am castigat multe amintiri si clipe faine; iar oamenii pe care i-am intalnit in aceasta intrega perioada au fost cu totul si cu totul deosebiti.
...Incep sa merg la vale mai incet decat am mers la deal, trec de marele grohotis, umerii pietrei craiului si alte pietroaie
...... cobor pe frunze pana in forestierul de Plaiul Foii" (povestea integral pe blog mereu pe drum)
"...Am alungat rapid orice gand de abandon, pentru ca detest sa trag pe dreapta cat timp mai pot pune un pas inaintea celuilalt. Stiu, pare o prostie, si poate duce la accidentari serioase, dar mi-am dorit prea mult MPC-ul acesta ca sa renunt asa usor. Deci continuam ;) ", continuare in blogul personal "eu si muntele"
"Hoinaru" la MPC - Alex Fodor
photo Corina Fodor - MPC 2013

".... la MPC n-am concurat niciodata. Probabil e singurul concurs la care n-am concurat. De fiecare data am fost cumva in "afara". Pur si simplu m-am bucurat ca sunt acolo, ca fac ceea ce imi place, cum imi place. E concursul unde las inversunarea acasa. Unde imi place sa vorbesc cu ceilalti concurenti. Sa rad, sa glumesc sa strig de bucurie." (blog integral)

No comments: