Noi sau mai vechi experiente ... la MPC

Gabi si Victor sunt ca si noi, doi oameni cu pasiuni, placeri, frustrari si temeri. Au descoperit alergarea motana si s-au lasat fermecati de ea si de contactul real cu natura. Le multumesc pentru ca ne impartasesc noua tuturor din trairile si experienta lor... la Maratonul Piatra Craiului.

Marmota la MPC 2012 - de Gabriel Cojan

A trecut mai bine de un an, de cand nu am mai scris nimic pe blog, desi, nu putine au fost lucrurile care s-au intamplat. Mi-am luat inima in dinti si am decis ca trebuie sa-mi scriu impresiile despre cel mai frumos maraton montan din tara, concursul ce a marcat inceputul unei curse, ce pare ca va continua la nesfarsit... continuarea aici

Ce castigi daca participi la maraton? - de Victor Zamfir

 „Si ce castigi daca ajungi primul”? „De ce participi daca nu castigi”? „De ce te duci”? “Nu se merita”! „De ce sa platesti”? Inca doua duzini de “de ce-uri” ma bombardeaza in saptamana premergatoare concursului. Iar eu...continui aici!

CarpathianMan 

No comments: