Iron Man - Drumul meu spre împlinire











Tudor Buţu scrie pentru noi toţi prima carte românească despre triatlon.
Participarea însăşi la o cursă Iron Man este o experienţă care îţi poate schimba viaţa, dar pentru noi cartea lui Tudor cuprinde mai mult decât atât, este o pledoarie pentru sporturile desfăşurate în natură, pentru respect şi prietenie. Tudor este unul dintre puţinii oameni care au participat până acum la toate cele şase ediţii ale Maratonului Piatra Craiului şi care prin atitudinea lui aduce în faţa noastră a tuturor, pasiune şi valoare. Ma bucur nespus că am şansa să îl cunosc si că am privilegiul să îmi fie prieten şi mă bucur încă o dată că MPC-ul si-a adus un mic aport la împlinirea unui vis.
Mai jos este invitaţia lui Tudor adresată nouă tuturor, la lansarea de la Sibiu a cărţii lui:

Am deosebita plăcere de a vă invita la lansarea publică a cărţii "IRONMAN - Drumul meu spre implinire"

  • Sâmbătă, 4 februarie 2012, ora 11:00 la Libraria - Cafenea ERASMUS, Str. Mitropoliei nr 30, SIBIU
Fondurile obtinute în urma vânzării cărţii vor fi donate Asezamantului Social pentru copii si mame fără adăpost “Sf. Arhangheli Mihail si Gavriil” din localitatea Slobozia, judetul Giurgiu.

Va astept cu drag,

Tudor

No comments: