Povesti noi... / New stories...

Un mic pas înapoi, dar totuşi o reuşită...
de Horaţiu Câmpian

... "MPC e un concurs deosebit pentru mine, din punct de vedere sentimental. Asta pentru că, după cum am mai spus-o, acum 5 ani mi-a deschis ochii spre o altă lume, spre alte posibilităţi şi mi-a schimbat radical viaţa. Ăsta e motivul pentru care, indiferent de cât eram sau nu de antrenat şi de hotărât, problema participării la MPC 2011 nu era discutabilă. Absenţa, atât acum cât şi de-acum încolo, va fi impardonabilă. Aşa că m-am înscris, curios şi eu de ce-o să iasă"... continuarea aici

.................................................................

Maratonul Piatra Craiului / Piatra Craiului Marathon
by Alex Itu

Yesterday was a great day … I’ve manage to finish the famous MPC – Piatra Craiului Marathon. It was a great experience, one of the most thrilling of my life. Before going into details I would like to say a few words about this marathon... more here

No comments: