MPC în familie...

Mihaela şi Radu au întâlnit MPC-ul la ediţia 2009, Radu s-a înscris pentru prima dată la un maraton, iar Mihaela mai "timidă" doar a tatonat terenul ca susţinător. Cu toate acestea ea a parcurs traseul integral şi apoi spre bucuria noastră ne-a dezvăluit şi impresia ei. Amandoi au revenit atât în 2010 cât şi acum, de fiecare dată mai pregătiţi şi mai încrezători şi de fiecare dată au împărtăşit cu ceilalţi experienţa lor personala.

Mihaela - Mike Diaconescu...

"...ea a alergat mai bine ca mine partea de mijloc a maratonului, eu începutul şi sfârşitul. Eu sunt un om care fac jocurile pe sfârşit şi păstrez întotdeauna resurse pentru ultimii 7 km. Atunci îmi savurez succesul, când bateriile mele sunt pe jumate pline, iar ale multora sunt goale. Dar ştiu să şi împart succesul şi bucuria, iar concursurile sunt un loc unde întâlneşti oameni de excepţie. Sunt convinsă că 99% din cei care au alergat astazi sunt oameni de excepţie şi mă bucur pentru că am alergat alături de ei"... continuarea aici

Radu Diaconescu...

"Au trecut doi ani de când am prins microbul. Acum doi ani pe vremea asta scriam un blog despre experienţa intensă a primului maraton. Acum privind în spate îmi pare chiar bine că experienţa primului maraton a fost legată de Maratonul Piatra Craiului..." continuarea aici

No comments: