Kilometrii fara numar in jurul Craiului - Mihaela Diaconescu si Sebastian Petrisor

Atentie: urmeaza un jurnal lung, lung cat un maraton si totusi sarac pentru ca oricat talent si dorinta as avea nu pot suprinde in cuvinte ceea ce am simtit dand roata Craiului.
"If you want to win something, run 100 meters. If you want to experience something, run a marathon." (Emil Zatopek)
…Hmm cine a fost Emil Zatopek nici eu nu stiam pana duminica seara cand m-am intors din Crai si ma uitam cu Radu la niste inregistrari vechi de pe TV5…si nici nu credeam ca m-ar putea interesa in vre-un fel viata unui atlet dar totusi weekendul tocmai incheiat a fost un declic, a fost o experienta deosebita, asa cum nu am mai trait demult. Nu am mai venit de nu mai stiu cand atat de ravasita in mine fizic si psihic, si cu perceptia interioara atat de schimbata…si toate au fost rodul a trei initiale : MPC.
Si cand te gandesti ca pana joi seara nici nu luasem in calcul pentru acest weekend MPC ci aveam de gand sa ma duc la catarat la Diana….Dar ploia a schimbat datele problemei....more


No comments: