Felicitari tuturor participantilor!

Poze Ionut si Diana
Poze Ilie
Poze Liviu

Cei care nu si-au ridicat diploma sunt rugati sa ne trimita un email si le vom trimite diploma prin posta.
Asteptam feedbackul participantilor pe adresa de email pc_marathon@yahoo.com.

57 comments:

Anonymous said...

Sunt participantul cu nr. 247. Nu am terminat cursa. Voi reveni la anul! Mii de multumiri organizatorilor pentru treaba bine facuta! Doamne-Doamne sa-i ajute cu cat mai multi sponzori pentru cursele viitoare!

Constantin said...

Sunt participantul cu nr. 69! Am terminat cursa, chiar daca sifonat, obosit, cu un deget julit in adidas (al treilea din dreapta, la piciorul stang) si un altul de la mana stanga, 'derajat' de o cadere prin ipon si prins sub vreo 80 de kg obosite...
O treaba excelenta facuta de organizatori, voluntari, salvamontisti, cu tot cu sponsorul gasit pe ultima suta... (desigur ca negocierile au fost probabil demarate cu mult timp inainte).
Chiar daca nu m-am simtit confortabil sa vad la punctele de control ca alti doua sute si ceva trecusera mai inaintea mea... ma bucur pentru Luci & Co. de succesul repurtat prin atragerea atator participanti!
Bravo Zarnesti, bravo Piatra Craiului!

--==Specter==-- said...

Faina treaba, o sa ma sinucid si la anul.

207 said...

Multumiri calduroase organizatorilor si participantilor. Sunt fericit sa vad astfel de fenomene in tara noastra si sa pot lua parte la ele. Viata lunga MPC!

romania azi said...

E primul maraton montan pe care ilfac, felicitari organiztorilor si in mod special, salvamontistilor, Doamne ajuta! Tineti aprope in continuare!

klosz peter said...

a fost frumos ,pacat ca a ploat si am scos un timp mai slab ca anul trecut. dar ce satisfactie!!! chiar poza cu mine pe prima pagina ,cel cu tricoul albasrtru!mersi

oana calina said...

Felicitari organizatorilor si participantilor! Anul acesta am fost doar spectator, dar atmosfera extraordinara (in ciuda vremii) m-a facut sa ma gandesc serios la o participare anul viitor ! La cat mai multe si reusite editii MPC!

Adrian said...

223:
Bravo domnilor, sus stindardul si la anul sa speram ca ne ajuta si Dumnezeu cu vremea.
Pacat de peisajele de pe funduri ascunse in ceatza, altfel mai intarziam 1/2 de ora.
Asteptam cat de curand clasamentul
Numai bine
Adrian

SiS-coco said...

Eu sunt numarul 17 :-)
sunt una din gemene, cred ca asa ma stiti mai bine. A fost super super,
Concurnta mare, adrenalina, noroi, tricoul este foarte fain, toti colegii mi l-au apreciat
astept linkurile voastre cu poze
Oare la anu ce numar voi fi?? :-)

Inamicu CPNT said...

Mi-a placut mult....concurentza a fost acerba. Primii 70 au alergat traseul in 6 ore (fara timpu mort)... Cel mai tare concurs din Romania!!! Felicitari de la concurentul cu nr.199

Ionut 93 said...

Sunt concurentul cu nr 93. Ma bucur ca am luat parte la acest eveniment.La anul il astept si pe Cristi sa ia startul alaturi de mine si George. Felicitari tuturor care au participat!

Adi Valean said...

Felicitari pentru toti cei implicati, organizatori si participanti!

Cu siguranta o experienta care merita repetata...

Tsakiris Cristian said...

Este prima competitie de alergare montana. Nu am avut un antrenament prealabil. M-am putut baza pe rezistenta cu care ma stiu dotat. Pana la Saua Funduri, traseul nu mi s-a parut prea greu, dar lungimea destul de mare si urcusul pe noroi mi-a redus considerabil energia fizica si psihica. Au urmat momente de frig umed asteptand coborarea pe franghie pe la Cerdacul Stanciului. Mai departe, mi-am revenit in forma, mi-am mentinut echilibrul coborand repejor pe poteca noroioasa, reusind sa ma calific cu timpul realizat la Plaiul Foii. Asta mi-a dat imbold sa parcurg in forta ultima parte a traseului, chiar daca de la Diana am luat multe trante, fara sa le mai bag in seama.
Am inspirat adanc, obligat de efort, mult aer, diferit de cel de acasa. Am avut parte de culori de toamna, desi credeam ca la inceput de octombrie inca ar fi fost devreme. Organizarea maratonului mi s-a parut foarte buna, raportata la conditiile de trasee montane de dificultate medie. Multumesc organizatorilor pentru ca avem un maraton national, in conditii relativ accesibile.

gabi solomon said...

Felicitari pentru organizare, ati reusit sa realizati cel mai frumos concurs montan cred din Romania pana acum.

Zoli said...

Am participat pentru prima oara la aceasta competitie, sunt bucuros ca am reusit sa-o termin. Organizare excelenta, atmosfera remarcabila. Felicitari organizatorilor si echipei de sprijin. In ultimul rand rugaminte catre cei care mi-au gasit betele(tsl rosu 3 segmente)uitate in zona sosirii rog sami dea un semn pe bogyazoli@yahoo.com, sau 0722365349
Multumiri pentru tot

Florin Horatiu
Felicitari si pentru organizarea de anul acesta! Intradevar o adevarata lectie de supravietuire pe munte in conditii aspre la editia aceasta...dar merita tot efortul!
Cand este un cuvant bun auzit pe traseu, ai toata vointa la maxim, putere, oricand si oriunde!
Bravo pentru toti participantii!

Sinziana Vinatoru said...

Buna!

Foarte faine pozele. Nu ma asteptam ca pe asemenea vreme sa existe fotografi disponibili.

A fost foarte interesanta editia de anul acesta. Macar pe viitor stim ca -dpdv vreme doar- mai rau nu se poate.

Ne vedem la anul!
Sinziana (54)

Anonymous said...

Multumiri si felicitari organizatorilor si tuturor celor care au ajutat la reusita acestui maraton! A fost o editie "grea" din toate punctele de vedere, dar s-a incheiat cu bine. Ne vedem la anul! (cu siguranta vor fi mai multi concurenti);
Stan Turcu - 3

Diaconescu Radu said...

Multe multumiri organizatorilor, si felicitari tuturor participantilor.

Si pentru mine a fost primul concurs montan la care am participat, si nu pot sa zic ca mi-a parut rau. Sper sa ne vedem cu bine si la anul!

Diaconescu Radu(243)

Dana said...

Ma bucur foarte mult pentru ca intr-un orasel mic din tara aceasta are loc un evenimet atat de mare.Poate pt unii nu reprezinta nimic, dar sunt sigura ca pt noi toti care infruntam Piatra Craiului a insemnat foarte mult si am trait clipe minunate la cote maxime.Multumim foarte mult organizatorilor,lui Lucian caruia i-a sagetat prin minte organizarea MPC-ului.Numai cineva cu o inima mare poate face asa ceva.Bravo Lucian,Zarnestiul e mandru ca te are.
Eu sunt nr 10 pe care Banatu-l intrece.

Co said...

Bravo Dana! Numarul 10 care ne si intrece :-)

Sinziana Vinatoru said...

Oare nu se pot organiza mai multe evenimente de gen? In ultimul an s-au inmultit competitiile la munte, dar pentru mine e un dezavantaj ca sunt in mare parte axate/ includ MTB.

Numarul de participanti de la MPC 2009 demonstreaza clar ca exista multi doritori de alergare montana. Mai vrem maratoane de gen!

Cluburi de alergare montana exista? Daca nu, ce ar fi sa facem unul :)?

Faine pozele de la Ilie! Multumim

Tudor said...

Felicitari pentru organizarea concursului!

As vrea sa subliniez faptul ca organizarea acestui concurs implica multe cheltuieli. Sunt convins ca organizatorii nu au reusit sa acopere din taxa de participare si din sponsorizari toate cheltuielile efectuate.

De aceea as vrea sa fac un apel catre toti cei care citesc aceste comentarii sa facem, in functie de posibilitati, cate o DONATIE catre organizatori.

Calin said...

Extraordinara organizare. Este al doilea an in care particip si din nou sunt foarte incantat. Date fiind conditiile meteo totul a decurs snur. Bravo! Felicitarile mele. Abia astept anul viitor!

P. Alexandru said...

Felicitari pentru concurs, nu am participat , mi-as fi dorit din suflet doar ca am avut probleme cu inscrierea in camin la facultate :((

Oana said...

Desi am ajuns printre ultimele, am avut parte de o primire de parca as fi terminat prima. Am uitat de toate durerile in clipa cand am intrat pe straduta plina de suporteri ce ma incurajau si ma aplaudau pentru reusita mea, fara sa ma cunoasca. Oameni foarte prietenosi in punctele de control, au stat in ploaie si frig sa ne ajute pe fiecare, ne-au spus o vorba buna si ne-au dat indicatii despre traseu. M-am simtit extraordinar de bine si le multumesc organizatorilor. Le urez sponsori generosi, sa faca in fiecare an un MPC mai frumos!
Oana - 266

Unknown said...

Anul asta am fost pentru prima data la maraton(de fapt pentru prima data la o competitie sportiva). Am reusit sa termin cursa si recunosc ca ma asteptam sa fie putin mai usor, dar in mod sigur vreau si la anul. Totul a fost impecabil. Felicitari organizatorilor si voluntarilor pentru stoicismul cu care au rabdat frigul si ploaia!

Maratonul montan - unul din momentele inflacarate si dure (mai ales daca esti pt prima data) si care vor ramane pana la batranete in amintirea noastra. Multumim si speram ca si alti munti din Romania sa ne gazduiasca in fuga noastra (dupa un strop de intensitate nebuna).

Salutari de la Octavian (40)

Mihaela said...

Primul meu maraton, sper ca dintr-un lung sir, pentru ca aceasta experienta m-a cucerit definitiv. O lupta deopotriva fizica si psihologica, amalgam de sentimente si trairi dintre cele mai diverse duse la extrem, atmosfera coplesitoare. Muntele a scos inca o data ce e mai bun, frumos si uman in noi toti: organizatori, concurenti sau localnici. Multumiri si felicitari tuturor celor care au luat parte intr-un fel sau altul!

catalin zisu said...

Fiecare am avut cate o idee despre ce este ori ce ar putea sa fie cucerirea CRAIULUI.
Chiar de au trecut zile de la finis inca avem tendinta sa marim pasul ori sa multumim celor ce au facut posibila trairea unei povesti in a noastra poveste: MARATON PIATRA CRAIULUI!
Multumim acelor copii ce-ti dadeau aripi,celor de la porti si mai cu seama celor ce au fost langa noi cu o vorba buna ori un pas in ritm de respiratie!
Poate ne revedem in iarna care vrea sa vina!

Lucian Dobrin said...

Si la mine primul maraton , inca o aventura frumoasa "acasa " in Piatra Craiului:) Felictari celor foarte multi care au dat dovada ca pun pret pe sport si miscare in aer liber, sa ne vedem si mai multi la anul!
Multumiri si felicitari organizatorilor si tuturor celor care i-au sustinut!

Stefan said...

Am participat si eu pentru prima data si mi-a placut mult. O sa particip si la anu sa scot un timp mult mai bun. Organizarea a fost foarte buna. Daca ar gasi si o solutie de eliminare a cozilor de pe coborarea din Funduri ar fi si mai bine.

PS. Daca a gasit cineva un camel bag il rog sa sune la 0743182406.

Anonymous said...

Ma bucur sa vad ca cei ce gusta pentru prima oara maratonul vor sa revina!
Acea asteptare de care spune si Stefan este normala.Sa nu te gandesti ca de aceea ai avut un timp mai slab.Trebuie sa te adaptezi situatiei de moment(anul asta a fost si frig si ploaie dar tocmai de aceea erai instiintat de echipament obligatoriu).Daca te gandesti la timp pierdut nu-ti ramane decat sa dovedesti cat de bun esti la coborare ori la urcare pe valea care credeai ca nu se mai termina...Savureaza fiecare moment si de vei da maximul din tine vei atinge chiar pe cei din fata!!!!

George said...

Asa cum un clasic spunea "esential nu e sa cuceresti, ci sa lupti bine", in acest an lupta a fost una la inaltime, in ciuda conditiilor de vreme potrivnica. Timpii celor din frunte par unii neomenesti.

A fost o zi in care s-au tesut in paralel 295 de povesti.

Multumim!

Stefan said...

Nu am zis ca pe mine m-a afectat aseptarea de la coada. Eu n-am prins deloc coada, erau doar vreo 3-4 persoane in jur cand am coborat pe coarda, iar dupa acea portiune se putea depasi fara mari probleme.
Si echipamentul obligatoriu l-am avut complet. Am scos aprox. timpul pe care mi l-am propus de la inceput, dar se putea mai bine. Ce mi-a lipsit: poate un activator pentru urcarea la Diana, manusile pe care l-am dat inainte de start, ceai cald in camel bag in loc de apa rece si evident mai mult antrenament.

Anonymous said...

Felicitari pentru organizare! Inca o dovada ca Zarnestiul este un loc deosebit. Nu stiu de unde erau copiii care ne-au incurajat, dar oamenii de la porti sigur erau zarnesteni. Multumesc "Echipa MPC" pentru o zi extraordinara!
221

Mihai said...

Salutari!

Eu am fost numarul 150. Am ramas cu o impresie frumoasa dupa aceasta aventura, desi a fost chiar mai greu decat m-am asteptat (cel putin coborarile). Din pacate nu mi-au vazut prea multi concurenti numarul din spate, decat voluntarii de pe traseu, care ma stiau drept "baiatul in geaca galbena". Am facut si un mic detur inainte de urcarea spre Funduri, insa la coborarea spre Sparlea am fost ghidati de un caine husky.

Poate la anul voi reusi sa termin in Zarnesti, am invatat multe din aceasta cursa montana si ma simt mai pregatit sa fac fata la noi provocari. Toata stima pentru organizatorii acestui eveniment!

Alin said...

M-am hotarat in ultimele zile, dar a fost fantastic. Un adevarat eveniment!
Felicitari organizatorilor, e cel mai important maraton montan de la noi, si va creste mare!

Povestea cu ochii mei (nr 277):

Anonymous said...

Salut! Am un foarte bun prieten (care de fapt m-a determinat sa ma apuc de alergat "la padure") care mi-a povestit odata o intamplare simpla dar plina de sens. O impartasesc cu voi. Alerga prietenul acesta al meu pe munte (nu mai stiu exact ce munte) si se intalneste cu un grup de oameni. Cineva din grup intreaba mirat:
"Nu te supara dar de ce alergi?" Raspunsul prietenului meu a fost scurt: "Pentru ca pot!" In completare la acest raspuns as mai spune urmatoarele - alergam pentru ca suntem in cautarea unui sens. Alergam pentru ca vrem sa ne simtim pentru cateva clipe eroi. Alergam pentru a impartasi bucuria alergarii cu ceilalti. Alergam pentru ca iubim viata.Bineinteles "lista" va ramane permanent deschisa...

In inchiere tin sa felicit si eu pe organizatoriii acestui eveniment. A fost impresionnat cand pe coborararea de la Diana am intalnit un domn care cara doua recipiente de cate 5/6 l cu apa pentru alergatori.

Ne revedem la anul!

Alin said...

Sunt concurentul cu nr 25.
Pt mine a fost un concurs de exceptie, o atmosfera fantastica si o organizare deosebita.
Mi-au placut ideile care fac ca MPC sa nu se adreseaze doar performerilor, ci si montaniarzilor obisnuiti: linii intermediare de finish, festivitatea de premiere nu incepe pana nu termina si ultimul concurent, toti au fost chemati pe podium pt a avea clipa lor de glorie, MPC junior.
Si am apreciat prin participarea mea efortul oamenilor din punctele de control, entuziasmul lor de asemenea, incurajarile sustinatorilor de pe traseu, mai ales ale copiilor ;))
Toate arata ca a fost un concurs organizat cu pricepere si pasiune.

Va trimit si impresiile mele de concurs daca aveti rabdare sa parcurgeti maratonul povestii mele ;))

daniel (#63) said...

Felicitari echipei MPC!!! Multumiri mai ales celor din PC-uri pt incurajari si sprijin si un Bravo! copiilor pt zgomotul produs:) ne-a facut tare bine.
Lucian, cat mai multe MPC'uri reusite!

Claudiu said...

Buna,
Sunt concurentulc u numarul 36,
Ani m-ati vazut avand problem cu genuchiul pe coboarea de la Funduri spre Plaiu Foii. Merci la toti pentru vorbele faine si incurajari. Mi-ai prins bine si pe urcarea spre Diana
am prins aripi.
Foarte, foarte fain concursul, abia astept editia de anul viitor. Vreau sa ma revansez :d

Co said...

Sa va uitati la pozele lui Liviu, sigur va regasiti printre ele, asa multi concurenti sunt fotografiati :-)
Super treaba Liviu! Multumim!
Si eu ii felicit pe cei de la Diana si Spirlea ca s-au incumetat sa duca atata apa sus!
Si multumim de film Geanina si Alin....

Alin C said...

Salut (iarasi) :)

Ati facut o treaba fantastica, stiu ca inca sunt altele de facut si dupa concurs, dar va rog puneti pe site si rezultatele.

Nu de alta, dar vreau sa pun link spre rezultate la mine pe blog :P

Spor, si numai bine!

Dumitrel Marius said...

Multumesc Liviu pentru poze, sunt si eu pe acolo. Multumesc organizatorilor, multumim spectatorilor, multumim ca am avut o vreme naspa, a fost si mai fain asa :)

Bogdan said...

Inca nu-mi vine sa cred ca s-a terminat si ca urmatoarea editie este abia la anu.. am fost pentru prima oara si a fost minunat, al naibii de murdar si totusi frumos.

O mica rugaminte am pentru toti cei de aici, daca il cunoaste cineva sau imi poate da cineva adresa de mail ori alt contact al concurentului 260 ? :) M-a ajutat mult de tot la un moment dat pe traseu, fara el n-as fi terminat cursa.

Cat despre povestea mea, la fata locului... www.mereupedrum.wordpress.com --> concurentul nr 31

Adi Cuculea - PUMA said...

Super-fain! Cum am ajuns la finis s-a nascut nerabdarea pentru a participa la editia urmatoare si dorinta de a gasi si ceva timp pentru antrenamente. Sper ca nu peste mult timp sa reusesc sa revin in zona din fata a plutonului. Oricum, m-am simtit incredibil de bine in raport cu ce se prefigura la inceputul cursei. Vremea chiar nu mai conteaza!

sebastian436 said...

...si acum imi dau lacrimi la gandul ca acel amestec de sentimente izbucnit in launtrul meu la PC-uri...nu mai pot sa il am decat la anul care vine. Pe mine m-a 'omorat' urcarea spre Diana (m-au depasit 7 persoane)...in asa hal ca mi-am zis ca nu vreau sa cunosc o Diana timp de o luna:P Sus la Diana...am fost asteptat!!!pfff si am primit si 2 bomboane de menta!!!acum m-as apleca sa le sarut picioare in respect si multumire. Sebastian, concurentul cu nr. 58 :)

Gianina said...

Un prieten mi-a spus: "Atatea multumiri de parca tu nu ai avea nici un merit!". Am avut si eu un merit, dar eu am fost una, restul au fost multi.
Multumirile si trairile mele le puteti citi aici:
Va multumesc la toti.

Matei( Toto) said...

Nu am fost la concurs dar citind gandurile voastre pot spune ca am alergat si trait cu voi.FELICITARI!
La anul sunt la start!!!!!

Tori said...

Sunt la a treia participare si de fiecare data acest eveniment (care cuprinde si concursul) imi provoaca o mare bucurie. Pe multi dintre concurenti ii vad odata pe an si totusi pe multi am sentimentul ca ii stiu de o viata. Am spus ca e un "eveniment" pentru ca ceea ce au reusit organizatorii e cu mult mai mult decat un concurs.
Despre organizare as fi demagog sa spun ca totul a fost perfect, dar cand vezi cum de la an la an se incearca imbunatatirea conditiilor de desfasurare, cand vezi daruirea cu care lucreaza orice alt aspect negativ estompeaza... si numarul tot mai mare al concurentilor dovedeste acest lucru.
Si cateva mentiuni speciale:
Felicitari LUCIAN pentru ca... existi... si pentru ca ai reusit sa iti transpui ideile/gandurile intr-un astfel de eveniment;
Felicitari copiilor de la "Fantana lui Botorog" care desi ploua au iesit sa ne incurajeze;
Felicitari domnului Cristian Chiurlea (concurentul de 70 de ani)!
Multumesc concurentului cu numarul 271- Seres Tibor care m-a purtat ca vantul si ca gandul de la Coltul Chiliilor pana aproape de Zarnesti.

Numai bine!
Tori

Campian Horatiu said...

Inca o editie de MPC, inca un vis consumat si inceputul unui an de asteptari. MPC e ceva deosebit, care isi face loc in inima celui care-i asculta chemarea.

Cateva cuvinte frumoase despre MPC 2009 dar si despre MPC in general, am scris si eu aici:

SiS - Co said...

Povestea noastra de la MPC o puteti citi aici;
avem aceiasi pasiune si ne vom revedea in fiecare an la MPC!
4ani pe scurt si super filmulete din 2009!!!
follow me :-), enjoy! SiS :-)

Inamicu CPNT said...

povestea celui mai bun CPNTist la maraton aici: http://www.cpnt.ro/activitati-cpnt-mainmenu-33/508-raport-de-tura-maratonul-piatra-craiului-vazut-de-balan-silviu

andreea said...

Rucsaci de vanzare -Salomon XT Wings 5 pentru trail running - 2 buc. pret 170 lei/buc tel 0735154074

foldcat 440 review said...