feedback MPC 2009 ...

Citeste ultimele povesti!
Alearga si tu!
asteptam feedbackul tau pe adresa pc_marathon@yahoo.com

......alergand printre randuri....
Ciprian Stoica:
experience something, run a marathon
Au trecut mai bine de două decenii de când am părăsit scena competiţională..........more

Diana Marc
... era extraordinar. Un singur lucru mai vroiam sa stiu: cat e ora. 17.15 mi se raspunde. Am clar imaginea de la start a ceasului unui concurent, aratand 9.16. Startul s-a dat putin dupa. Facusem 8 ore ...
Privesc in jur la prietenii care ma asteptasera si care-mi facusera o primire extraordinara. Am un amestec de stari – ce bine, mi-am indeplinit dorinta, l-am incheiat, cu bine, in timpul pe care mi-l propusesem ... ma simt bine ... as mai putea continua, macar cu o plimbare ... ei, si aici a inceput retrospectiva. ......
more

SiS Adventure - 300 de spartani si 2 greci
Abia astept la anul sa vedem cati oare suntem toti cei care am participat la toate editiile!
zambiti va rog! asa s-a terminat editia din 2009 si a inceput 2010
....more

No comments: